Kinderopvang Kaka

Buitenschoolse opvang KaKa Hoekstee

In Vledder is sinds september 2011 Kinderopvang KaKa gevestigd in twee vrijstaande lokalen van O.B.S. ‘de Hoekstee’.

De buitenschoolse opvang biedt plek aan 33 kinderen. Het lokaal is volledig ingericht op spelen en ontdekken. Er wordt gezorgd voor een afwisselend middagprogramma en elke middag is er de mogelijkheid om een activiteit te doen. Daarnaast wordt er veel buiten gespeeld op het natuurlijke schoolplein.

Voor het kinderdagverblijf is van het lokaal een gezellige, kindvriendelijke ruimte gemaakt. In de ruimte zijn slaapkamers gerealiseerd, er is een keukenblok met aansluitend een aankleedmeubel en er is een grond box. Verder staat er een gezellige groepstafel voor de gezamenlijke activiteiten zoals eten en knutselen. Het kinderdagverblijf is kleinschalig, er worden maximaal 10 kinderen per dag(deel) opgevangen.

In 2019 zijn de groepen helemaal vernieuwd en sfeervol ingericht.

Klik hier om naar de site van Kinderopvang Kaka, vestiging Vledder, te gaan.